Sunday 27 October 2013

Serama Malaya di Facebook (Serama Malayas on Facebook)

Sebenarnaya saya dah buat akaun Facebook dalam tahun ni jugak la cuma tak aktif jer. Dalam minggu lepas saya cubalah kemaskini Facebook dan cari rakan-rakan serama di Facebook. Sungguh mengejutkan saya ramai rupanya geng serama kat facebook sampai dah tak larat nak add semua geng-geng serama di serata dunia. Saya pula jenis yang jarang-jarang online disebabkan kesibukan kerja dan urusan keluarga. Kalau ada yang massage tak berbalas tu harap ampun dan maaf banyak-banyak. Mungkin blog dan email jer yang lebih sesuai untuk saya. Saya ada masukkan tiga gambar terbaru Terminator Malaya khusus untuk rakan-rakan di Facebook. Tak dapatla nak postkan dalam blog gambar tu tapi takpe saya ada lagi gambar lain.. Heheeee.

Actually I already have a Facebook account but its not active. By the past week I try to update my Facebook and looking for seramas fan in the Facebook. I was very surprised  because there are so many seramas fan around the world until I can't add all of them to be my friends. Because of works and family matter I can't always keep on line in Facebook. I'm really sorry if there is any massages that I wasn't replied. Maybe blog and email are more suitable for me. I was posted three latest pictures of Teminator Malayas special for my Facebook friends. So I can't post that picture in my blog but never mind I still have another pictures... Heheee.  

 Ayam ni memang boleh bawa masuk bon tapi nasib dia kurang baik sebab dok kat tuan yang sibuk memanjang. Tak dapatla merasa persaingan di bon.
This cockerel actually can go for the contest but I don't have time to bring him there.. So pity he can't get the experience to compete in the contest. 
  
 Walaupun dah masuk dengan indukpun gaya dia tetap maintain...
Even I put him with the seramas hens his style still maintain...

Nantikanlah anak-anaknya yang akan menghiasi blog ini tahun hadapan... harap-harapla menjadi semuanya. Amin...
Waits  for his offspring's that will be posting in this blog on the next year .... Hopefully it will be succeed... Amin...

No comments:

Post a Comment